Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb misschien een hele stomme vraag: Ik heb 6 Sonab Carlsson luidsprekers te koop staan op Marktplaats. Wat voor een prijs kan ik hier voor vragen?

Ik heb totaal geen verstand van antieke luidsprekers en ze zijn nota bene van mijn vader die 8 maart overleed. Het zou hem ''daar boven'' schik doen, wanneer ik er nog een leuk bedrag voor vang denk ik zo.
Eventueel typenummer van de luidsprekers zal ik nog moeten opzoeken...

Advertentie: http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/luidsprekers/377555473-6-antieke-carlsson-sonab-luidsprekers-stereo-set.html

Toegevoegd na 5 minuten:
Ow en dit is NIET als extra reclame bedoeld, alhoewel het natuurlijk zo lijkt. Ik ben een jonge meid van 25 die gewoon goed advies wilt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet geen antwoord op je vraag, wil je alleen even zeggen dat het geen stomme vraag is hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel, je hebt ook wel gelijk..:)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze zijn erg oud. Werkt alles nog wel ?

Tips voor snellere verkoop: foto's maken met de kap eraf, tel. nr. erbij zetten en wat meer info over de speakers (type nr's)

Ik zou ze best wel eens willen aansluiten op mijn Denon, moeten een aparte sfeer geven. Ook wordt er gepraat over high-end, maar weet niet of dat bij die van jou ook opgaat.

Als alles in goede staat is lijkt het me ca. 60-150 euro waard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

je zou ook misschien eerst kunnen navragen bij een stereo winkel wat de nieuwwaarde is.. en dan hoe oud zijn de speakers die je hebt en dan een prijs maken.
speakers kopen is ook een risico als ze kapot zijn en er moeten dingen vervangen worden...kost het alleen maar meer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tjonge er wordt al aardig op geboden blijkbaar gewild door audiofilen ;)