Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Myn Garmin(streetpilot) is verouderd. Updates zijn net zo duur als nieuw. Is t verstandig om over te stappen naar een Tomtom of bij Garmin houden

Is de thuislader van de oude Garmin te gebruiken op de huidige modellen?

Toegevoegd na 13 minuten:
Streetpilot C320 (jr 2005)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
946

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet niet welke streetpilot je hebt, maar mijn vader heeft de streetpilot 2720 en hij heeft daarbij een lifetime update aangeschaft, waarmee hij zo'n 4x per jaar een update kan downloaden. Misschien dat jij ook zoiets kunt afsluiten.

Ik heb zelf ervaring met zowel TomTom als Garmin en eigenlijk vind ik de Garmin de beste van de twee. Alleen als je naar de prijs kijkt, dan wordt de TomTom toch wel iets aantrekkelijker dan de Garmin.

Toegevoegd na 50 minuten:
In antwoord op je toevoeging zie ik dat de C320 geen lifetime updates heeft.

https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=6384#specsTab

Als ik de prijs van de Garmin dan vergelijk met de TomTom, dan zou ik op basis van de prijs/kwaliteit verhouding toch voor de TomTom gaan als ik jou was. Die is universeler, je kunt er op meer plekken mee terecht met problemen.

Voordelen van de Garmin vind ik voornamelijk de interactie met de computer en het grote aantal via-punten dat je in je route kunt opnemen. Uit mijn hoofd heeft TomTom daar een beperking in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de info!

Andere antwoorden (1)

Welk systeem je gebruikt is heel persoonsgebonden.
Ik zou eens gaan neuzen op www.gps.nl. Deze site heeft een heel uitgebreid forum waar je zaken kunt belezen en een afweging kunt maken. Persoonlijk zou ik voor simpelweg van A naar B kiezen voor een Tomtom, wil jezelf routes maken en bewaren dan kies ik voor Garmin en dan inderdaad met lifetime update kaartmateriaal (max 4 x pj update gedurende tijd dat je navi in je bezit is)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding