Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kun je foto's verwijderen op je iPod Touch??

want altijd als ik mijn iPod ga synchroniseren, slaat ie ook foto's op die ik eigenlijk helemaal niet erop wil. iemand een idee? (@iPod Touch)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
972

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

- Open iTunes en sluit je iPod aan.
- Klik op je iPod in iTunes en ga naar het tabblad foto's
- Achter foto's synchroniseren staat de map waar hij de foto's uit haalt. Je kunt hier selecteren welke map(pen) gesynchroniseerd worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
zelf heb ik een apart mapje gemaakt in Mijn Afbeeldingen, genaamd iPod. Alles wat in die map staat wordt overgezet.
Je kunt ook submappen maken als je foto's wilt onderverdelen in categorieën.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je drukt op de foto die je weg wilt hebben (op je iPod) en drukt dan op het prullenbakje wat net rechtsonder in beeld is verschenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de iPod automatisch synchroniseren in iTunes. Hiervoor kun je onder elk tabblad bepaalde instellingen doen.
Ook kun je de iPod handmatig beheren. Je sleept dan handmatig die bestanden naar je iPod die je er daadwerkelijk op wilt hebben. Wat je er niet meer op wilt hebben, sleep je er vanaf. Succes.
Apple heeft trouwens prima support op de website staan. kijk maar eens op onderstaand adres.
http://www.apple.com/nl/support/ipod/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding