Welke apparaten gaan verdwijnen in de komende jaren?

Ik moest aan mijn zoon uitleggen wat een platenspeler is...
welke apparaten die wij nu nog gebruiken worden binnenkort museumstukken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

cassettebandjes
Cassetebandjes speler
analoge TV
Kabel TV (Wordt internet TV en/of schotel)
Vaste telefoon aansluitingen (Wordt uiteindelijk gewoon allemaal draadloos)
Wellicht de benzine motor (25jr termijn)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

De gloeilamp!

Toegevoegd na 2 uur:
En..., niet te vergeten de praatpaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De videorecorder (is het bijna al). De "normale" tv. Wordt allemaal led en lcd etc.
13 jaar geleden
Wat oudere mensen nog wel hebben, de draaischijf telefoon van de KPN.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Great minds think alike :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dat plaatje een goede samenwerking!
;))"
Dit apparaat: Zie afbeelding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Jacob207;

Nog specifieker; de telefooncel zie je nu al met een bloedgang uit het straatbeeld verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien de cd-speler ook wel. Over een paar jaar heeft iedereen een mp3/mp4-speler die je kunt aansluiten op de home cinema set...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja denk ik ook.
De fax, de diaprojector
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De huis tuin en keuken PC zoals we die nu kennen. Alles kan straks met cloud computing dus zo'n grote kast wordt overbodig en wordt vervangen door laptops, tablets e.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De typemachine.
Alle tv`s, monitoren die geen vlakscherm hebben,
De 'koelkast' mobieltjes,
Transistor radio`s,
Brievenbussen,
13 jaar geleden
Betalen met pin verdwijnt. Consumenten in Nederland kunnen vanaf 2012 niet meer betalen met PIN. In de plaats daarvoor komt een nieuw betalingssysteem waarbij mensen hun pas niet meer door een sleuf hoeven te halen maar slechts ergens in te steken. De pincode, die meeverhuist met een klant, blijft bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop dat 'ie er dan wel helemaal ingaat want Kan iemand anders gewoon je pin pas pakken nadat hij je code heeft gezien