Hoe kan ik mijn muziek en video's overzetten van mijn iPod touch naar mijn computer??

Ik heb namelijk alles op mijn computer gewist, en iTunes opnieuw gedownload, er zit er dus niks meer in.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is via iTunes helaas niet mogelijk. Als je Sharepod download kan dat wel. Zie de link onder dit bericht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met Ipod Access via onderstaande link, verandert je Ipod in een externe drive zodat je van de Ipod naar PC kunt kopiëren. Met de gratis versie kun je max 5 bestanden tegelijk overzetten, met de betaalde variant kun je de hele ipod in één keer overzetten naar PC.

Succes.
paulus811