Mijn waterkoker ruikt na gas.

Myn elektrische waterkoker ruikt na gas hoe kan dat?

Toegevoegd na 31 minuten:
Dank je wel voor jullie antw.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Antwoorden (3)

Je ruikt waterdamp natuurlijk. Dat is ook een gas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij staat in de buurt van je gasfornuis en daar lekt iets .... een waterkoker kan anders nooit naar (aard)gas ruiken ...of heb je een antieke die op gas werkt ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi naar gas kan die natuurlijk niet ruiken
Wat ik denk is dat het verwarmingselement bevangen is door kalk (geeft vreemde lucht)
Kijk dit even na de kleur van het element is dan wit tot bruin kleuren
Als dit zo is gooi dan een fles azijn in de waterkoker en breng het aan de kook daarna langzaam aflaten koelen en weer laten koken
Er komen dan korreltjes los evt herhalen tot het element weer zilver kleurig is
Ik hoop dat het dan is opgelost en dat je hier wat aan hebt
suxses