In één keer als in één handeling is volgens mij niet mogelijk.
Wat je wel kunt doen is inloggen in Hyves.
Vervolgens ga je naar de menu-optie vrienden en kies je voor vrienden beheren.
Je krijgt dan een hele lijst met vrienden onder elkaar.
Als je met je muis over een vriend gaat, dan verschijnt links in het beeld "Opties". Klik daarop en er verschijnt een "verwijder" optie.
Zo kun je vrij snel de lijst langs gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Door je hyves account op te geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien wil je het niet horen, maar dat kan niet 1 voor 1 doen dus...