Is er een plek rond Groningen waar een openbare fax is?

Een vriend van mij moet een betalingsbewijs faxen naar een bedrijf, maar niemand die wij kennen heeft een fax. Zijn er ok bedrijven die zulke diensten aanbieden als een openbare fax? Zoals een Bruna ofzo? Of een postkantoor?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit kan gewoon bij het postkantoor. Waarschijnlijk moet je dan wel een echt postkantoor hebben, niet een servicepunt/postagentschap in een andere winkel.

Zou het bij de bank niet mogen? Wat je kan doen is de fax emailen. Je maakt een scan van de fax en die email je naar het bedrijf. Doe ik altijd. Als je het emailadres niet weet, bel je ze even.

Faxservice 1 A4 Elk volgend vel A4 Inkomende fax per A4 Fax naar buitenland € 1,15 € 0,50 € 0,50 + kpn tarief Copy 76 Zonnelaan 86 9742 BN Groningen Tel.: 050 5773011 Fax.: 050 5730275 E-mail: info@copy76.nl Toegevoegd na 3 minuten: http://www.copy76.nl/assortiment_faxservice (bron)

Bronnen:
Copy 76 Zonnelaan 86 9742 BN Groningen...

Zie ook weleens advertenties dat je via internet dus met je computer kan faxen, vraag me niet hoe dat moet maar denk dat je het effe moet googlen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100