Kan het zijn dat mijn oplader van mijn laptop het niet meer doet omdat er allemaal bobbels in de electra draad van mijn oplader komen

Volgens mij zaten die er nog niet ..... het is net of er kleine erwten in zitten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

'bobbels in de kabel van je oplader' dat klinkt haast alsof de binnenbekleding vand e kabels gemolten zijn. In dat geval moet je het niet meer gebruiken.

Het IS een mogelijke reden. andere redenen: Aansluiting aan d3e laptop losgebroken (binnenin), accu kapot, accu niet goed aangesloten, zekering vd lader doorgebrand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan zijn dat de stroomkabel beschadigd is, waardoor hij op sommige plekken te warm wordt. Vandaar het ontstaat van de uitstulpingen. pas nu heel erg op voor oververhitting, dat brand kan veroorzaken.

Beste is waarschijnlijk, om de kabel te vervangen. Hiermee voorkom je alle risico's.