Bindend.

Matrixborden hebben dezelfde betekenis als gewone verkeersborden. Staat er op een matrixbord een andere maximumsnelheid dan op een gewoon verkeersbord? Dan geldt het bord met de laagste snelheid.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Leuke gedachte: je mag ergens altijd maar 50, en de matrixborden geven 80 aan... Waarom zouden ze ons sneller willen hebben? ;-)
Poet
9 jaar geleden
Misschien als verkiezingsbelofte van de VVD? Als wij winnen dan mag je hier straks 80 rijden!
Dank voor de vele bijval trouwens!