Als ik mijn micro SD card adapter in mijn computer plug gebeurt er niets. Hoe doen jullie dat?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ps; Met de geheugenkaart van mijn mobiel erin.

Toegevoegd na 9 minuten:
Er zit een gleufje in mijn laptop, waar zo ingaat dat als ik hem erin duw dat hij vast klikt, en als ik nog een keer duw klikt hij weer los.
Als hij erin zit gebeurt er niets...
En de geheugenkaart van mij mobiel zit er wel in...

Toegevoegd na 19 minuten:
Eigenlijk heb ik het nog nooit eerder gebruikt...
Ik heb het gister gekocht, en nu die die Intergral Micro SD Adapter dus niks als ik hem er in doe.

Toegevoegd na 21 minuten:
Hoe heet het bestand dan bij jou?

Toegevoegd na 29 minuten:
Het probleem is nu: Er staat niks op mijn SD kaart, dus weet ik ook niet waarnaar ik moet zoeken.

Toegevoegd na 41 minuten:
Waar klik jij op als je bij Computer bent? Want ik kan het echt niet vinden, en misschien is het wel het zelfde als bij mij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult iets meer moeten vertellen, want ik heb meegemaakt dat iemand een cd in de computer deed. Maar niet in de cd-lezer. In een gleufje ergens. Dus ik moest de pc openmaken om hem eruit te halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is er bij de adapter software meegeleverd ?
Misschien moet die eerst geinstalleerd worden !

Antwoorden (3)

Als je kaartje groter is dan 2GB, dan zal het waarschijnlijk niet werken. Want je zegt dat de adapter SD is en niet SDHC.

Bovendien, is de adapter van Dynabyte voor 2,50? Die deed het bij mij ook niet. Dus ga maar terug naar de winkel. Ik had het bonnetje al weggegooid, en vond 2,50 niet de moeite om terug te gaan.

maar zo blijven ze ze wel verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lukt het met andere SD kaarten wel ?
Indien ook niet, is waarschijnlijk het apparaat niet goed gekoppeld. Misschien moet je eens de drivers nakijken of ze allemaal herkend worden. (dit doe je in de device manager).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik mijn sd kaart van fotocamera in de computer steek gebeurt er ook niets, ga dan naar computer en zoek het station op die voor dat gleufje staat en als je dat opent zie je meestal wel de sd card met de bestanden erop

Toegevoegd na 13 minuten:
bij mij geeft hij aan dat er in het station een dcim en een misc map in zit als ik de sd card erin heb, maar kan bij jou misschien anders heten, als je zeker weet in welk station hij zit dan is het alleen een kwestie van aanklikken en kijken waar die bestanden uit bestaan

Toegevoegd na 17 minuten:
en heb je wel je bestanden van je mobiel opgeslagen op de sd card (geheugenkaart) want niet altyd gaan de foto,muziek of filmpjes automatisch naar de geheugenkaart, dan moet je zelf doen

Toegevoegd na 29 minuten:
ik druk op start en zie dan computer staan, ik klik daarop als dat zich opent zie ik: vaste schijfstations ( waaronder C) en apparaten met verwisselbare opslag ( in mijn geval E t/m I) en op 1 van de apparaten met verwisselbare opslag zou je die sd card kunnen aflezen ( bij mij is dat station H)

Toegevoegd na 30 minuten:
de apparaten met verwisselbare opslag worden ook wel verwisselbare schijf genoemd