Kan ik de update van Windows 7 nogmaals uitvoeren op mijn PC?

Wil even alles eraf gooien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Volgensmij wel. Ik had gelezen dat je dat op max.
3 Pc's Kan gebruiken.
#Maar Ik weet het dus niet zeker!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Bij het opnieuw installeren van Windows 7, wordt een map Windows.Old en Program Files.Old aangemaakt waar alles in wordt gezet van de vorige installatie. Die kun je wissen met Schijfopruiming.

Licentie is natuurlijk geen issue, want het is dezelfde pc.

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja, check check dubbelcheck dat je alle belangrijke bestanden, favorieten, mail hebt gebackupt natuurlijk!