hoe kun je het sim wachtwoord kraken van je gsm als je het wachtwoord vergeten bent

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Je toestel zal moeten worden geflashed.
Ik kan je wel wat standaard beveiligingswachtoorden geven maar dit is afhankelijk van je toestel.

Nokia: 12345
Samsung: 00000000

Zou je in een reactie je type toestel en merk kunnen geven.

Toegevoegd na 12 uur:
Flashen is het volledig opnieuw instellen van je telefoon.
Daar zit niets anders op helaas. Hou er dus ook rekening mee dat je een backup maakt voor je dit doet, want al je foto's, nummers etc. zijn dan van je telefoon af.

Dan haal je de simkaart uit je telefoon, zet je hem aan en toets je de volgende in als hij om een SIM vraagt.
*2767*3855#

NOGMAALS!!! Let op je bent hierna alles van je telefoon kwijt. Dus zorg echt voor een backup!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nummer 1): Kijk in de handleiding of er een instructie staat als je het wachtwoord niet meer weet.

nummer 2): Bel de helpdesk van je toestel en vraag wat je moet doen als je het wachtwoord niet meer weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geld dit alleen voor pin of ook voor het sim wachtwoord: dit is een wachtwoord als er een andere sim kaart inzit die gevraagd word na de pin, zogezegd om je telefoon te beschermen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en welke helpdesk bedoel je dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar moet je achterkomen.
De helpdesk van je gsm provider, toestel fabrikant bv Nokia voor een Nokia-toestel.