Hoe weet je als dat product dat je wil aanschaffen de nieuwste van de nieuwste is?

mijn buurman heeft vorige maand een horloge gekocht
dat was 1 juni
gister heeft zijn vrouw van datzelfde merk een gekocht dat weer nieuw is.
die van de man is niet meer in de zaak te krijgen dan baal je echt want de laatste is mooier.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het nieuwste van het nieuwste, zeg je. Dus dat betekent al dat iets nooit lang het nieuwste blijft. De producent wil verkopen, dus maakt steeds een nieuwe versie zodat de koper die enkele maanden later terugziet in de winkel op de site of bij de buurman. En die versie dan ook wil hebben.
Net zoals men een paar maanden extra wacht op het nieuwste model auto, zich niet realiserend dat het volgende model al op de tekentafel ligt.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat weet je door op de website van de fabriaktn te kijken. Maar vaak worden artikelen pas gepubliceerd als ze daadwerkelijk[bijna] verkrijgbaar zijn. Zo loop je altijd het risico dat je een model hebt waar een nieuwe voor in aankomst is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien dat je de reclame folders heel goed in de gaten moet houden.
Daar staat meestal de nieuwe collectie wel in.Ik ben helemaal weg van de zinzi en ik krijg iedere 2 jaar een nieuwe catalogus via de juwelier.
Zodra de catalogus er is weet ik ook wat het nieuwste van het nieuwste is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het importeert uit de USA en hier niet te koop is.