Dan kan ik je echt de x-mini speakers aanbevelen. Perfect geluid, ziet er ook mooi uit en voor 19,95 per stuk. Je kan er ook maar 1 gebruiken, prima geluid, maar op elk van deze boxjes kan je er nog 1 aansluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Jajadingesdeluxe;

Ik heb zelf onlangs een compact dockingstation van Altec-Lansing (een groot luidsprekermerk) gekocht voor €49,95 met een leuk geluid erin. Heeft ook een radio, oplaad- en wekkerfunctie en afstandsbediening, maar doet het niet op batterijen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al meer dan een jaar een JBL On Stage Micro. Geweldig geluid voor zo'n klein ding, werkt op adapter of op vier AAA batterijen en het is meteen een docking station voor je iPod om te verbinden met je computer en om je iPod op te laden.

Er zit een in- en uitgang op, zodat je er alle Mp3 spelers, telefoons, laptops enz. op aan kunt sluiten. Tevens zit er een afstandsbediening bij om je iPod te besturen. Werkt heel erg goed.

Ik heb hem in het zwart (ook de kleur van mijn iPod) maar hij is er ook in het wit. Ik heb hem bij de Mediamarkt gekocht voor 79 euro (dus wel boven je vraagprijs), maar hij is het geld zeker waard!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook de xmini boxjes, zeer klein, makkelijk mee te nemen en werkelijk prachtig geluid.
Hier de site met welke soorten er zijn, maar als je even rond shopt, kun je ze nog wel goedkoper vinden;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met Logitech