Werkt klikaan klikuit op een logitech harmony afstand bediening?

Maar ik wil er geen light manager pro aanschaffen.

Zijn er ook goedkopere manieren?

Of andere handige afstandbediening? (klikaan klikuit afstand bediening heb ik al geprobeerd. Werkt goed maar niet echt handig)

Toegevoegd na 1 uur:
Liefst ook geen licht manager mini.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Klikaan klikuit zegt zelf het volgende:
In de nieuwe rubriek Multimedia is - naast de Light Manager Pro - nu ook de Light Manager Mini beschikbaar. Hiermee tovert u uw Logitech Harmony, Philips Pronto of vergelijkbare afstandsbediening om tot een volwaardige Domotica Controller!

Dus De Light Manager Mini is een klein kastje welke de IR omzet naar radiografisch.

Zonder dit kastje kan je alleen maar de duurste Harmony gebruiken omdat deze wel radiografisch aankan.