Welke stappen kan je het beste zetten bij een slepend conflict met een telecomaanbieder?

Mijn ouders zijn inmiddels enkele maanden verhuisd, maar het schijnt maar niet te lukken hun oude internet af te sluiten en hun nieuwe all-in-one internet-telefoon-TV aan te sluiten. Ze zitten al 3 maanden zonder TV en internet maar de rekeningen vallen al wel binnen.

Ze bellen zich suf en krijgen elke keer een andere goedwillende helpdesker aan de lijn die gouden bergen belooft maar uiteindelijk niks doet. Wat kun je in zo'n geval het beste doen?

Een andere provider nemen heeft geen zin: dit is de enige aanbieder in hun postcode (ja echt, het bestaat nog!).

En ja: het gaat hier om de KPN.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er is maar één middel dat helpt: aangetekende brieven. Stel ze in gebreke en eis dat binnen twee weken de zaak wordt opgelost. De brieven zijn ook uiterst nuttig voor als het uit de klauw loopt, als bewijs. Het is jammer dat er zoveel postzegels op moeten, maar het is de enige manier....

Misschien is de Nationale Rechtswinkel een idee? Deze mensen weten tenslotte van de hoed en de rand.

Op de website telecomklachten.nl kan u klacht indienen

Bronnen:
www.telecomklachten.nl/?mode=klacht

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100