wie kan mij uitgebreid uitleggen waarom ik voor een Iphone moet kiezen?

ik had een HTC HD2 besteld bij vodafone maar weer terug gestuurd van wege alle ongemakken zoals vastlopers (soms 3x achter elkaar!),niet meer kunnen bellen,smsen en internetten.de Iphone komt nu het meest na voren naar wat ik van een mobiel verwacht.wie kan mij haarfijn uitleggen waarom ik de Iphone zou kiezen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ga helemaal mee met Xepos! Ga i.m.o. niet voor een Iphone omdat je inderdaad voornamelijk voor die afgekloven appel op de achterkant van je telefoon betaalt. ;)
Ik wist ook niet goed wat ik moest nemen qua telefonie, en ik ben zelf bij Android uitgekomen. Wat een verademing als je van een Symbian telefoon naar een (willekeurige) Android-phone gaat.

Waarom je dus voor een Iphone moet kieze kan ik je niet vertellen. Wat ik wel weet is dat de applicaties die de mensen met een Iphone hebben geinstalleerd op hun toestel, dat deze voor veel geld gekocht zijn, terwijl je ze bij Android in bijna de meeste gevallen gratis krijgt.

Ook is Android een stuk opener in de software, de applicaties en gaat in de regel een stuk makkelijker met het synchroniseren van gegevens. Dit in tegenstelling tot Apple, die overal een dikke vinger in de pap houdt.

Alles wat jij verwacht met een Iphone te kunnen, kan ook met een Android telefoon, maar dan zeker 200-300 euro goedkoper.

Maar voordat er een discussie ontstaat wat nu het beste is; bovenstaande is wel mijn eigen mening.

Ik kan mij voorstellen dat de die-hard Apple fans hier anders over denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is een;
handige mobiel die snel en goed werkt. :)
*en hij is ook nog eens mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet, je moet niet voor een Iphone gaan.

Je betaalt je blauw aan een product die eigenlijk even goed is een product die 200 euro goedkoper is.

Wil je een alternatief voor de Iphone pak een HTC Desire, Samsung Galaxy S, in ieder geval moet je voor een mobieltje zoeken met Android OS, bada (Samsung eigen OS, maar is nu nog te nieuw) en voor de liefhebbers Symbian (Nokia), maar dit is niet echt een alternatief voor de Iphone.

Vaak kunnen de mobieltjes van 200-300 euro goedkoper dan de Iphone hetzelfde en soms nog wel meer doen.

Iphone is voor echte fanboys, en voor mensen die niet weten wat ze met hun geld moeten doen omdat ze het in overvloed hebben.