'Altijd' is niet met zekerheid te zeggen. Wie weet welke uitvindingen er nog gedaan worden?
Maar voorlopig lijkt een camera wel een primair onderdeel van een smartphone. Een smartphone is immers een communicatieapparaat en daar hoort tegenwoordig ook beeld bij.
Bij een tablet is dat iets minder uitgesproken het geval, maar ik vermoed dat het daar ook niet snel zal verdwijnen.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden