Ik kan niet meer filmen met mijn video sd-kaart nadat ik filmpjes eraf gehaald heb?

Ik heb eerder gemaakte filmpjes op mijn pc gezet en van de de video sd kaart afgehaald. Als ik het kaartje nu weer terug in mijn "CANON" camera doe, kan ik ineens niet meer filmen. Hij geeft de melding "Cannot record movies on this memory card". Terwijl dit voorheen dus wel altijd mogelijk is geweest.

Wie weet een oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
1.1K

Antwoorden (1)

kijk of het beveiligingsclipje links niet verschoven is.dat moet omhoog geschoven zijn.met omlaag geschoven clipje beveilig je de kaart tegen wissen en of overschrijven.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat is het probleem niet. Als ik dat doe zegt ie namelijk "This memory card is write proteced".
niko
9 jaar geleden
dan kan ik me enkel nog voorstellen dat er in/op de camera iets verandert is qua instelling van kaartsoort?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je de filmbestanden met de computer "gedeleted"? Probeer ze eens op de filmcamera te verwijderen.