op mijn afstandsbediening werken verschillende functies niet?

Mijn afstandsbediening (samsung BN59-01175n) heeft verschillende knoppen en als ik daar op druk dan komt er: " functie niet beschikbaar".
Wat kan ik doen?

Picture for question
2 jaar geleden
1.6K
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Dat heeft niet te maken met de afstandbediening maar met de tv. Als jouw tv op een kanaal of menu staat waar die functie niet mogelijk is, dan krijg je die melding
Pieterke
2 jaar geleden
Dat heb ik bij mijn afstandsbediening ook, die is voor diverse types van dat merk tv die andere functies hebben.

Antwoorden (1)

Het is een UNIVERSELE afstandsbediener voor een Samsung televisie. Dit betekent dat er ook functies op zitten die op jouw Samsung model niet werken.
SimonV
2 jaar geleden
jamies
2 jaar geleden
ik kan er ook geen programma's mee opnemen en met mijn andere afstandsbediening wel maar die is kapot.
hoe kan ik hier een programma mee opnemen
SimonV
2 jaar geleden
Deze afstandsbediener lijkt met name geschikt voor een Samsung PS42B430 of PS50B430.
https://picclick.fr/Genuine-Remote-Control-TV-Samsung-BN59-01175N-For-PS42B430-141901863872.html
Je zult dus moeten zoeken naar een afstandsbediener die 100% geschikt is voor jouw model.