hoe kan je twee tabladen openhebben op een computer (windows)?

hoe kan je twee tabbladen open hebben over elkaar heen? en dan niet op zo'n half half manier maar dat je dan (bijvoorbeeld) Spotify in het klein links boven kan hebben en dan kan gaan typen in word zonder dat het kleine tabblad weggaat? ik heb al op internet gekeken maar kon daar niks vinden.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Selecteer het venster dat u wilt vastmaken en druk op de Windows-logotoets + pijl-links of de Windows-logotoets + pijl-rechts om het venster vast te maken aan de gewenste kant van het scherm.

Doe hetzelfde met het tweede venster.
.
Bron:
1. Open het programma dat je in één van de vensters wilt hebben, bijvoorbeeld Word. Druk daarna op je toetsenbord op het Windows-teken en direct daarna op het pijltje naar links of naar rechts.
2. Nu verschijnt het programma aan de linker- of rechterhelft van je scherm. Aan de andere kant verschijnen in het klein alle andere programma’s die je open hebt staan. Met je muis kan je het venster aanklikken die je graag op de andere helft van je scherm wilt, bijvoorbeeld een website.
3. Nu heb je op één beeldscherm twee vensters naast elkaar open. Je kan ook in allebei de vensters werken, ze blijven open staan.
4. Als je weer terug wilt, klik je binnen één van de vensters op het symbool voor het vergroten van je scherm (het vierkantje).
SimonV