Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik dat mijn laserpen minder snel leeg gaat?

Ik heb sinds kort een simpele laserpen van bol.com (met een groene straal) maar, toen ik de meegeleverde batterijen (AAA) erin deed waren deze al half leeg, dus de straal was niet zo gek fel als ie moet zijn. Ik doe er nieuwe batterijen erin. Drie keer schijnen, en ze zijn weer leeg (!) Nieuw pakketje batterijen open gemaakt, zelfde resultaat. Wat kan ik doen om dit te verhelpen,en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Mvg

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Ben benieuwd wat je voor dat ding betaald hebt...
Ik heb precies dezelfde van Wish, kostte €2,- en €2,- verzendkosten. Bij mij gaat de batterij al een week of wat mee. Maar ik heb er wel een duracell batterij in. Mijn ervaring met batterijen is dat die van duracell toch de beste zijn en nooit halfleeg in de verpakking zitten. Wat ik bij andere batterijen wel vaak heb.
Amadea
3 jaar geleden
Waar gebruik je zo'n ding dan voor?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De oplossing is een betere pen kopen, vrees ik.
Een slechte weerstand of transistor kan te veel stroom gebruiken. Normaliter moet een batterij het minstens een uur blijven doen.
(Lees meer...)
SimonV
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding