Mechanische ventilatie appartement: zijn er aparte schakelaars voor elke woning?

Sinds enkele dagen maakt mijn mechanische ventilatie enorm kabaal, wat normaal niet het geval was. De schakelaar/schakelaars bevind(en) zich bij de buurvrouw die op het moment er niet is. Ik wil tijdelijk de ventilatie uitzetten echter vroeg ik mij af of bij de buurvrouw meerdere schakelaars aanwezig zijn; dus voor elke woning een of is er een schakelaar voor het gehele appartementen complex?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
ronron1212
3 jaar geleden
Bel de verhuurder.
SimonV
3 jaar geleden
Zoals ik het begrijp heeft je buurvrouw één schakelaar voor het hele systeem.
https://ph-bouwadvies.nl/regelbaarheid-ventilatie-bouwbesluit-2012/

Antwoorden (1)

Zo te horen klinkt het alsof er een schakelaar voor het gehele appartementencomplex is.