Wat moet ik voor mijn verjaardag vragen?

Ik word 15. Wat moet ik vragen?
Ik ben een jongen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Tussen de 100-200 euro

Toegevoegd na 48 minuten:
Ik heb een ipod touch :)

Weet jij het antwoord?

/2500

xbox 360 natuurlijk ;) 189 euro

De vriendin van mijn dochter heeft een parachute sprong gekregen voor haar verjaardag ( duo sprong) echt super zeker een heel uniek kado. Ook schijn je al een uurtje vliegles te kunnen krijgen op je 15. Er zijn wel meer van dat soort aparte kadoos, als je avontuurlijk bent ingesteld.

Als je toch niet weet wat je wilt hebben, zou ik geld geven aan bv Unicef.

1: Je MOET niks 2: vraag gewoon of geld mag hebben. en bewaar het voor je eens wat tegenkomt wat je echt graag wil hebben. ik zou niet iets bedenken omdat je NU persee iets moet hebben. maar waar je eigenlijk niks mee hebt maar gewoon krijgt omdat je het niet wist

Mag ik dat, met mijn archaïsche instelling,eerst even zeggen,dat ik dat een abnormaal hoog bedrag vind? Zijn er dan nu al geen wensen meerof gaan die allemaal dat bedrag te boven? Er zijn boeken,CD's DVD's en verder 1001 dingen te verzinnen,die je m.i. kunt vragen. Toch wens ik je een prettige verjaardag!

IPod Touch.

ik zelf ben nu ook 15 en ik heb voor mijn verjaardag een ipod touch genomen. al mijn klassgenoten vonden dit een leuk apparaat en nu zitten er 3 meer ipod touches in mijn klas. ik zelf zou nu een gezellige dag naar iets leuks ook leuk vinden.

Wat dacht je van een gezellig dagje uit met jullie gezin? Met z'n allen naar een pretpark of een stad. In Amsterdam kun je naar bijv. naar de Dungeon en lekker lunchen.

Niets, als je niks weet heb je blijkbaar niets nodig. Als je iets wil vragen puur vanwege het feit dat je iets mag vragen geeft aan dat je het niet eens nodig heb.

Je moet niks vragen! Je kunt zeggen dat je liefde en aandacht belangrijker vind!

Iets wat bij je hobby past en wat je jezelf niet kado geeft of voor aan het sparen bent (nieuwe fiets, brommer volgend jaar, helm, sportkleding, tent, kookspul, slaapzak, tassen, etc, etc). Dat kan natuurlijk ook iets 'immaterieels' zijn (dagje uit, vakantie/weekendje weg, waterskieen, of iets wat je graag zou willen doen). Fijne verjaardag alvast!

Een spelcomputer met verschillende spelletjes.

Je moet een lieve hond of kat vragen je heb tijd zat om uit te laten

Nieuwe mobiele telefoon? SE Hazel, SE Xperia X10 Mini, allemaal leuke telefoontjes!

Ik zou een goedgevulde envelop vragen. Als je dan later iets wilt, dan heb je het geld al. Geen "goed doel" in ieder geval. Dan betaal je alleen maar mee aan de salarissen van de managers...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100