Laadt een AirPod case slechter op na een val?

Mijn airpods zijn net niehw en zijn van bed gevallen er zit wel een hard hoesje omheen maar kan door de val dat de pods nu slechter laden
Oh ja de airpods zelf zaten er niet in

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Het is mogelijk dat ze een 'klap' hebben gehad, maar het is zeer onwaarschijnlijk. Als ze nog net nieuw zijn stel ik voor dat je ze laat controleren in de winkel (na de lockdown) waar je ze hebt gekocht.

Je kunt ze wel alvast een e-mail sturen met daarin je vraag.