De Xiaomi Redmi foutmelding gaat niet weg. Hoe los ik dat op?

Sinds deze middag krijg ik elke keer opnieuw een foutmelding op mijn gsm waarop staat "Beveiliging stopt steeds". Hierbij kan ik ofwel op annuleren ofwel op melden klikken. Ik heb de 2 al geprobeerd maar 2 seconden later verschijnt het weer. Ik heb als dan ook mijn gsm al 5 keer herstart met elk 1 uur tussen. Ik kan hier dus helemaal niets anders doen of een sms sturen zonder dat deze melding verschijnt en ik weer op een van de 2 knoppen moet drukken.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen????

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
7.5K

Antwoorden (1)

instellingen > Apps > Apps beheren > Beveiliging > Opslag > Gegevens wissen (onderaan) > Alle gegevens wissen.

Vanaf je voorbij de stap 'Beveiliging' bent kan het zijn dat de foutmelding om de seconde opdaagt. Gewoon telkens op annuleren klikken en snel naar de volgende stap gaan.
Eenmaal je alle opslaggegevens (je verwijderd hiermee dus niet de beveiliginsapp - geen zorgen) van de app gewist hebt, is bij mij de foutmelding gestopt en is alles terug in orde.

Methode gevonden via video: (engelstalige instellingen):
https://www.youtube.com/watch?v=KCH1vXjlFmw
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dank je wel! Dit heeft geholpen en tot nu toe heb ik nog geen melding van dit venstertje gekregen!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Goeie tip inderdaad! Thnx!
Blijft natuurlijk de vraag waarom een systeem-app dit rare gedrag vertoont. Anyhow, Xiaomi heeft nu >20 meldingen van me gekregen...