Welke SD-kaart is verstandig om bij een GoPro Hero 3 te kopen? Ik film er niet extreem veel mee

Ik film niet heel veel, maar gewoon normaal. Maar hoeveel filmpjes kan je ongeveer met een bepaald aantal GB?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Als je uitgaat van 15Mbit/s wat al behoorlijk is dan kun je op een 16GB kaartje al zo'n ~180 minuten kwijt. Neem een class 10 kaartje in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is een class 10 kaartje, is dat een merk?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Class10 kaartjes geven een minimale schrijfsnelheid aan. 10MB/s zodat je zeker weet dat je camera altijd minstens met die snelheid data weg kan schrijven. http://tweakers.net/categorie/48/geheugenkaarten/producten/#filter:q1YqSExPDc6sSlWyMjQw0FEqKMpMTvXNzFOyAnKKC1KT3TJzSlKLipWsqpUMTc1AVC5IVsnQzNjCRElHKTexAsgzMzU1NlOq1QGqMQepKUvMUbKKVjIysDRVigUKGxmamyCJmxiaWwLFa2sB