Hoe moet je de Denon MC4000 verbinden met je laptop?

ik heb een denon mc 4000 mengpaneel maar die verbind niet meer met serato dj pro maar wel met serato dj lite hoe komt dit?

3 jaar geleden
1K
TurfGraver
3 jaar geleden
Met USB kabel.
TurfGraver
3 jaar geleden
Ah, software vind hardware niet.
Software wel (officieel) geregistreerd?
emiel2006
3 jaar geleden
Ja want het heeft ooit wel gewerkt
TurfGraver
3 jaar geleden
Drivers opnieuw installeren?
emiel2006
3 jaar geleden
Geprobeerd maar lukt nog altijd niet

Antwoorden (1)

Wellicht is je 14 dagen trial afgelopen? Zo te zien (bron) kun je de pro versie 14 dagen gebruiken en daarna moet je deze (met korting) aanschaffen. Dat zou verklaren waarom de gratis versie wel werkt en de betaalde niet. Of er is iets mis gegaan met het activeren van de betaalde versie.