hallo ik heb een blackberry bold 9780 hij is gevallen en hij geeft een wit scherm wat moet ik er mee doen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Openmaken, helemaal uit elkaar prutsen en van alle onderdeeltjes een mooie halsketting maken. Heel Cyberpunk, dat wordt het helemaal in 2014.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat origineel, stippel. Ik had een reactie verwacht als "weggooien".

Antwoorden (3)

Er mee terug gaan naar de winkel waar je hem kocht en vragen of ze hem kunnen laten repareren, wel vragen of zij vooraf willen laten weten wat het je gaat kosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Batterij er uit halen en opnieuw opstarten wil nog wel eens helpen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je mobiel valt en er is iets met het scherm valt het meestal onder de inboeldel verzekering, zal je even moeten na vragen. dan stuur je hem op en wacht je af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het valt juist meestal NIET onder je inboedelverzekering, tenzij je het expliciet hebt bijverzekerd.