Hoezo hangt mijn telefoon op direct na het bellen? Het komt door iets op mijn telefoon. Wat moet ik doen?

Steeds als ik mesje probeer te bellen hangt mijn telefoon direct op na het opbellen. Het ligt aan mijn telefoon, want ik wordt ook niet weg gedrukt. Ik hoor gewoon dat “tuut tuut tuut” en dan hangt ie op. Dit gebeurt ook op mijn Apple Watch dus ik denk dat het iets is in mijn instellingen. Heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
ronron1212
3 jaar geleden
Heb je dat bij iedereen die je belt dan?
Amadea
3 jaar geleden
Dat meisje heeft waarschijnlijk jouw nummer geblokkeerd, zij wil jou niet meer per telefoon spreken.

Antwoorden (1)

Je kan dit proberen:

1. Ga naar 'Instellingen'
2. Klik 'Draadloos & Netwerken' aan
3. Ga naar 'Meer'
4. Klik 'Mobiele Netwerken' aan en geef daar je voorkeursnetwerktype op.