Wat betekent het als er staat dat mijn telefoon op een andere plek is aangemeld (insta)?

hoi! Ik was bij mijn aanmeld activiteit aan het kijken, ik was laast gehackt en er viel mij iets raars op.. er stond dat mijn telefoon aangemeld is in Eindhoven maar ik woon helemaal niet in Eindhoven, er staat echt duidelijk deze telefoon en ook dat ik actief ben, ik vond dit raar dus besloot ik een nieuw account aan te maken, raar genoeg stond ook hier dat ik in eindhoven zou moeten zijn. Mijn vraag is ben ik gehackt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou niet schrikken van het feit dat de verkeerde woonplaats aangegeven wordt, er worden hier vaak fouten mee gemaakt in dit soort systemen. Mogelijk i.v.m. waar de internetprovider vandaan komt. Waar je wel op moet letten is of de datum en tijd van de aanmelding overeenkomt met de datum en tijd van je eigen aanmelding. Als dit niet het geval is zou ik me geen zorgen maken. Als het niet overeen komt zou ik z.s.m. alle devices uitloggen en je wachtwoord wijzigen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100