Mijn afstandsbediening led stip geeft verkeerde kleur aan, hoe los ik dit op?

Hallo ik heb net een nieuwe ledstrip met een 44 knoppen afstandsbediening maar na twee dagen doet die het al niet meer. Als ik op rood klik krijg ik groen als ik groen klik krijg ik blauw en als ik op blauw klik krijg ik rood dat geld ook voor de kleuren onder de hoofdkleur. Alsjeblieft weet iemand wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Een aantal oplossingen:

1. Leren welke kleur, welke kleur geeft.
2. De kleuren op de afstandsbediening een andere kleur geven (middels een stikker of verf).
3. Het product retourneren en aanspraak maken op de garantie.
4. Net zolang op knoppen drukken tot je de goede kleur krijgt
5. Know-how krijgen van de interne werking van het product en de fout zelf herstellen
6. Het product laten repareren bij een elektronica-reparateur.