Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn telefoon start niet meer op na software update, hoe kan ik dat verhelpen?

na de software update start mijn telefoon niet meer op. hij laat het samsung logo zien met android logo en daarna alleen samsung logo en dat herhaald een paar keer en word dan weer zwart.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hard Reset Om verschillende redenen ben je soms genoodzaakt een ‘Hard Reset’ uit te voeren, bijvoorbeeld als je smartphone helemaal niet meer normaal opstart. Let op: Hiermee verlies je alle data! Het is dan niet meer mogelijk om een back-up te maken van de gegevens op je toestel. Om een Hard Reset uit te voeren houd je de volgende toetsencombinaties ingedrukt tijdens het opstarten van het apparaat: aan/uit knop, de volume omhoog (+) knop en de home button. Vervolgens kom je in een menu terecht waar je met de volume toetsen kunt navigeren en met de aan/uit knop kunt bevestigen. Kies hier voor ‘Wipe data/factory reset’.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Accu eruit, factory reset.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding