hoe voorkom ik een 1000w piek die mijn groep overbelast?

hallo, ik heb een 1000w infarood lamp , maar als ik die aanzet dat springt de groep er uit in me meterkast , als ik hem dan weer aanzet dan doet de infaroodlamp het gewoon en is er niks aan de hand, lijkt net of die 1000w een piek is en dat de meterkast dat ziet als een probleem., hoe voorkom ik dit zonder de lamp de deur uit te doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K
TurfGraver
4 jaar geleden
Trage automaat nemen.
Aanloopstroom is te groot.

Antwoorden (2)

Pak een verlengsnoer sluit hem daar op aan en ga met de stekker naar een andere kamer die op een andere groep zit .
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
het probleem is dat het een vaste infaroodlamp is in de badkamer, verder zit er alleen de ketel op deze groep, de lamp doet het prima maar de stroom valt altijd 1x uit als ik hem aanzet , nadat ik de schakelaar in de meterkast weer omzet blijft die het gewoon doen ,
Wellicht staan er al een aantal andere apparaten aan, op die groep, zet deze uit.