Is 1 usb een Mini DisplayPort op een laptop genoeg?

Ik wil namelijk een nieuwe laptop halen maar weet niet of alleen deze aansluitingen genoeg zullen zijn.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Als je de USB-poort niet of nauwelijks gebruikt is één genoeg. Maar een aparte poort voor USB-stick, mobieltje, externe harde schijf o.i.d. is toch wel handig. Dan zou je er een USB-hub bij moeten kopen.
Wil je je laptop aan een ander scherm verbinden, dan kun je hiervoor een kabel aanschaffen (Bijvoorbeeld Mini Displayport – HDMI).
SimonV