automatisch hashtags bij twitter?

Is er een Android twitter app die automatisch bij maken van nieuwe tweet al gekozen hashtags invoert #Durftevragen #WK2010

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hashtags?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De # voor bepaalde woorden zoals #durftevragen en #wk2010

Antwoorden (2)

Nee dat zit er niet in.

Geen enkele app weet van te voren wat jij wilt tweeten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Snap ik, maar ik bedoel dat als ik wil twitteren, dat ik dan naar het blok kan waar ik kan typen en dat er dan al de gekozen woorden staan.
bouw dat via yahoopipeline en google reader en zo kan je je tags onderscheiden voordat het op twitter land.