Het brandalarm is afgegaan, maar nu blijft er een continue rood licht branden, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (3)

Batterij eruit halen en na een uurtje of zo er weer in doen.
4 jaar geleden
1. Controleren of er brand (of rook) is.
2. Leverancier of beheerder informeren. Indien je zelf beheert dan 3.
3. Alle detectors controleren. Wellicht maakt er nog 1 contact of is deze defect.
4. Resetten.
4 jaar geleden
2 op het recet knopje drukken of te wel het test knopje