is het spel "mijn renstal "online/voor download?

ik heb geen plaats in mijn laptop voor een cd

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
7.8K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
dankje voor de tip. ik ben even wezen kijken op internet waar ik deze evenuteel kan kopen. Ik zie alleen branders. is dat het zelfde? weet je toevallig 1 die je kan aanbevelen?
SimonV
4 jaar geleden
Mijn Renstal is ook een digitale game. Dus die kun je spelen zonder cd?
MasterSword
4 jaar geleden
USB-externe speler voor game cd / dvd
( alleen digitale games kun je spelen zonder cd )

Antwoorden (1)

Nee, het spel is alleen op een cd te krijgen.

Je kunt de cd wel bij iemand die een pc met cd-drive heeft als iso-bestand opslaan en dit bestand vervolgens via usb-stick of cloud op je laptop zetten.
Zie:
https://nl.wikihow.com/Een-ISO%E2%80%90bestand-maken
.
Als je dit te veel gedoe vindt, heb je voor € 20,- al een externe cd-speler (zie bron).
SimonV