Hoe maak ik het geheugen op mijn sd kaart vrij?

Ik heb net mijn foto's verplaatst van mijn sd kaart naar mijn pc... als ik mijn sd kaart terug in mijn gsm steek (er staat niets meer op) zegt hij toch dat de 32gb in gebruik is... Wat kan ik doen?

4 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Je zou even de SD-kaart kunnen formatteren.
(Ik neem voor het gemak aan dat je Android gebruikt)

https://support.google.com/android/answer/6088895?hl=nl

Open de app Instellingen (*radartje) van uw apparaat.
Tik op Opslag en USB.
Kies uw SD-kaart.
Tik op Meer Meer en dan Instellingen en dan Formatteren.
Als u alle gegevens wilt wissen, inclusief de muziek en foto's die u heeft opgeslagen op de SD-kaart, tikt u op Wissen en formatteren.