Hoe stel je op een telefoon met android 9 een trilling in bij het aanraken van het toetsenbord?

Ik zie alleen maar staan dat er een geluidje ingesteld kan worden.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (1)

Controleer bij Instellingen – Geluid of de trilfunctie aanstaat.

Ga naar Voorkeuren op Virtueel toetsenbord.
Schakel 'Haptische feedback bij toetsaanslag’ in.
Als je dit niet ziet, tik je op ‘Trillen’ bij toetsaanslag.
_______
Als een Galaxy hebt, kan het anders werken:
Ga naar Instellingen - Systeem - Taal en invoer.
Tik vervolgens onder Toetsenborden en invoermethoden op het kleine tandwielpictogram.
Vanaf hier heb je verschillende opties, waaronder haptische feedback, vibratie-intensiteit enzovoort.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb inderdaad een Galaxy, maar de instelling die er nog het meest op lijkt vind ik bij instellingen - algemeen beheer - taal en invoer- schermtoetsenbord - samsung toetsenbord - toetsenbordindeling en feedback - feedback toetstik. Dan heb ik alsnog alleen de keuze om "geluid" en "pop-up bij toetsaanslag" in te stellen.
SimonV
4 jaar geleden
Staat hier een oplossing bij?
https://www.samsung.com/uk/support/mobile-devices/how-do-i-switch-vibration-on-and-off-when-i-tap-keys-and-icons/