Hoe kan ik pop-ups weghalen op mijn Samsung Galaxy S8?

Ik krijg elke dag steeds pop ups en ik haat als ik dat krijg. Ik heb een Samsung Galaxy S8. Ik weet niet hoe ik het moet doen. Ik probeer het door youtube videos maar het lukt nog steeds niet. Kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Dit ziet eruit als malware. Malware is een soort virus dat op je telefoon binnen is gekomen. Dit kan bijvoorbeeld door een rare app te downloaden, bijlage uit een mail te openen of sites te bezoeken waar deze malware opzit.

Je kan malwarebytes installeren om de malware te verwijderen. Ook doe je er goed aan om een virusscanner te installeren
Toegevoegd op 28 maart 2019 22:14: bron
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb het gedownload maar er komen nog steeds pop-ups. Ik denk dat het kan komen door een app dat ik heb gedownload namelijk tutu app van chrome. En als ik het toch verwijder komt er nog steeds pop ups.