Hoe kun je weten welk pre-paid kaartje voor mobiel het goedkoopste is?

Op internet staan veel bedragen voor een pre-paid maar sommige zijn 'bedriegelijk' om het zo te noemen want dan staat er voor een maand moet je 5 euro betalenen die andere 10 euro maar is die van 10 euro pas over een jaar afbetaald en die van 5 euro pas over 2 jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb persoonlijk erg goede ervaringen met Simyo! Je kan ze niet in de winkel kopen en moet het op internet doen, ook het opwaarderen. Je hebt het supersnel in huis. En het het scheelt heel erg in belkosten.

100 prepaid belminuten:

# Simyo€ 16,70
# Tele2€ 18,02
# Rabo Mobiel€ 26,28
# Vodafone€ 33,39
# Hi 41,30
# T-Mobile 33,99

Je kunt ook automatisch laten opwaarderen als je beltegoed bijvoorbeeld onder de 2,50 komt ofzo. De simkaart kost je 2,50 en meestal krijg je er 7,50 beltegoed voor. Maar ze hebben ook wel eens acties waarbij je nog meer beltegoed krijgt. Je oude nummer kun je ook meenemen. Wat ik ook een voordeel vind, is als je net aan je alatste beltegoed bezig bent, het geprek niet word afgebroken omdat je beltegoed op is, maar het gewoon afgemaakt kan worden. Opwaarderen doe je met Ideal. Inmiddels hebben wij al 3 Simyo prepaid kaartjen hier in huis, en het werkt en bespaart als een tierelier :d

Toegevoegd na 1 minuut:
alatste = laatste
kaartjen = kaartjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je het niet vertrouwd op internet, kun je denk ik het beste naar een telecomwinkel gaan die pre-paid kaartjes van meerdere providers verkoopt. Dan weet je dat het niet 'bedriegelijk'is en heb je ook een overzicht van de prijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je de goedkope prepaidkaartjes op een rij;