Hoe start ik mijn iPhone opnieuw op?

Mijn home knop van de iPhone 6s doet het niet meer en hij is vastgelopen ik krijg hem dus alleen nig goed als ik hem opnieuw opstart maar dat luit dus nie want Mn homeknop doet t niet meer iemand tips?
Lukt*

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je de aan/uit knop al geprobeerd? Als dit niet werkt kan je altijd de accu eruit halen en vervolgens terugplaatsen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Werkt gewoon uit en daarna weer aanzetten niet ?
( aan uit-knop ongeveer 5 seconden indrukken)