Kan ik op deze manier een stekkerdoos veilig onder mijn bed plaatsen?

Ik heb 2 stekkerdozen onder mijn bed geplaatst, zodat ik de snoeren mooi kan wegwerken. De stekkerdozen liggen onder de lattenbodem van het bed. Aan één zijde is ook een matras opgeborgen. De stekkers zijn van 2 lampen, en 2 telefoon-opladers. Eén stekkerdoos is op de andere stekkerdoos aangesloten.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.7K
Amadea
5 jaar geleden
Dit lijkt mij verre van veilig. Even kortsluiting en het hout plus het matras vliegt in de fik...
jc54
5 jaar geleden
@Amadea; hoe zie jij daar kortsluiting ontstaan? Bij zo'n gering stroomverbruik en een onbeweeglijke stekkerdoos?

Het beste antwoord

Dit zijn originele stekkerdozen, dus zijn ze veilig (als je ze niet overbelast). Ze liggen stabiel en droog, dus veilig. Het enige probleem zou kunnen zijn, dat er stof in kan vallen. Als je ze afdekt en/of regelmatig schoonmaakt, dan is er verder niets aan de hand.
jc54
5 jaar geleden
Reddie
5 jaar geleden
Je kunt ze beter op hun kant leggen.
Kan er geen stof in vallen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ zie dat de doos geaard is. En ook slim van Reddie!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Kan inderdaad KeesWim. Ligt eraan. Helemaal gelijk.
Gelukkig werkt bij mij de meterkast af en toe naar behoren, inclusief de aardlekschakelaar.
Laatst nog ;-) Lekker met de zaklamp schijnen om de knopjes weer omhoog te zetten.