ik zoek een alternatief ter vervanging tl-balk in berging in verband met zwak plaffond?

volgens 2 klusjesman moet er niets tegenkomen of hij kan vallen en zij konden niet verhelpen (onafhankelijk van elkaar). Nu de lamp het na een aantal jaren minder goed doen, zit ik te denken aan iets anders dat niet aan het plaffond hoeft te hangen en dat liefst niet al te ingewikkeld is om aan te laten leggen (moet het uitbesteden). Weet iemand een optie?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ronron1212
5 jaar geleden
Als het plafond zo zwak is zakken de boven buren er dan niet door heen?
paulus811
5 jaar geleden
Je kunt wellicht een kabelspot ophangen, die monteer je vaak van muur tot muur en daarmee heb je niets aan het plafond hangen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
bedankt voor de reacties, ik ga hiermee naar de klusjesman.
Aan Ronron: ik heb bovenburen, maar niet boven de berging, in de rest van het huis heb ik dit probleem niet.

Antwoorden (1)

Je zou spotjes kunnen ophangen, maar ook een LED-tl-balk. Weegt maar heel weinig).
jc54