Hoe kan je jezelf uit een oud whatssapp gesprek verwijderen?

Iemand die ken ik ken zijn mobiel is gestolen en we staan allebei dus in een chat met best wel prive gegevens. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik in die chat niet meer te zien ben en het liefst ook de teksten

5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het toestel is gestolen, dat is een feit. Was het toestel op dat moment misschien uitgeschakeld? Vraag het eens aan de eigenaar. Misschien maak je je ongerust om niks. Helaas is het niet mogelijk om de gesprekken op whatssapp na zo'n lange tijd nog te wissen.
Daar is helaas een tijdslimiet aan gebonden.
Je kunt de gesprekken alleen op jouw toestel verwijderen, maar daar heb je niks aan. Eigenlijk kun je gewoon geen vertrouwelijke informatie delen via whatssapp, maar ja, wie doet dat niet? Misschien kun je een berichtje sturen en kijken of het aankomt en eventueel gelezen wordt.
Puur om jezelf gerust te stellen. Maar dan kunnen ze oude gesprekken nog bewaard hebben. Heel veel succes ermee.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik denk door en nieuwe simkaart in je telefoon te doen dan heb je ook weer en nieuwe telefoon nummer handig voor als je nieuwe beltegoed wil van een andere provaider.
verder zou ik het niet weten. christina.
tinus1969
5 jaar geleden
Die mibiel was toch wel beveiligd met wachtwoord etc?

Antwoorden (1)

je nummer kan je verwijderen maar je teksten niet.