Als ik mijn geheugenkaart (microSD) in mijn computer stop...(2)

dan komt er te staan dat ik hem moet formateren, heb ik geprobeerd... dan komt er te staan dat ik hem niet kan formateren...

ik heb hem op mijn telefoon geformateerd... dan weer in mijn computer gestopt maar toch komt dat formateer ding weer...

help wat moet ik doen!?!?!

Toegevoegd na 17 minuten:
dit zegt de error: H:\ (geheugenkaart) is niet toegangkelijk

het volume bevat geen herkenbaar bestandssysteem
controleer of alle bestandssymsteemstuurprogamma's zijn geladen en of het volume niet beschadigd is...

Weet jij het antwoord?

/2500

Gewoon in je computer stoppen en aldaar formateren. Je gaat naar systeembeheer > computerbeheer > schijfbeheer, op de unit gaan staan die je wil formateren rechter muisknop formateren kiezen.

Je zou kunnen proberen je mobiel via de mini usb kabel op de pc aan te sluiten en dan te kijken of je de melding ook krijgt of niet en kunt formatteren. Als je card werkt op je mobiel is er niks stuk aan. Mogelijk is er dan een bestand geopend en dan werkt formatteren via de PC niet.

Hoe plaats je de kaart in je computer? heb je een directe kaartlezer, of gebruik je een micro naar gewone adapter? Dat laatste heb ik ook moeite mee. Wanneer ik mijn toestel via usb verbindt, en ik doe mijn toestel uit, dan gaat het toestel naar de kaartmodusstand en doet hij het wel. Ook een multikaartlezer die vanuit zichzelf micro-sd kaart ondersteund moet het gewoon doen. Je gebruikt toch wel windows?

Ik vermoedt dat je cardreader niet hoger dan 4GB gaat (of misschien zelfs nog lager, als 't een hele oude is), en dat jij een 8 of 16GB SD hebt. Probeer eens een (nieuwe) micro-SD cardreader? http://www.dealextreme.com/search.dx/search.micro%20sd%20to%20usb Wel eentje nemen waar bij staat dat ie 16GB ondersteunt (of meer, indien mogelijk).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100