Als ik mijn geheugenkaart (microSD) in mijn computer stop...(2)

dan komt er te staan dat ik hem moet formateren, heb ik geprobeerd... dan komt er te staan dat ik hem niet kan formateren...

ik heb hem op mijn telefoon geformateerd... dan weer in mijn computer gestopt maar toch komt dat formateer ding weer...

help wat moet ik doen!?!?!

Toegevoegd na 17 minuten:
dit zegt de error: H:\ (geheugenkaart) is niet toegangkelijk

het volume bevat geen herkenbaar bestandssysteem
controleer of alle bestandssymsteemstuurprogamma's zijn geladen en of het volume niet beschadigd is...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

Gewoon in je computer stoppen en aldaar formateren. Je gaat naar systeembeheer > computerbeheer > schijfbeheer, op de unit gaan staan die je wil formateren rechter muisknop formateren kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie m'n geheugenkaart daar niet staan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou wel moeten, al op de dosprompt geprobeerd, vindt je onder het comando CMD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wellicht is je SD defect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht kan je proberen dat kaartje onder unix of linux te formatern en vervolgens opniuew formateren onder je windows systeem, lukt dat niet moet je een nieuwe halen of deze omruilen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de micro SD heb ik met mijn telefoon meegekregen, kan ik zo terug naar de winkel gaan voor een nieuwe?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk, is toch garantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik heb nog 11 maanden garantie
=) dan ga ik morgenvroeg wel terug naar de kijkshop voor een nieuwe, maar ze geloven me toch niet?? of wel, ik kan mijn computer niet meenemen XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even een vraag: is de kaart wel toegankelijk op je mobiel of krijg je dan ook die melding van de PC?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nmd: die kaart werkt prima op mijn mobiel... @jeroen: ik ben net van de kijkshop terug en ze zeggen: je hebt garantie op de mobiel, niet op de geheugenkaart -_- stom winkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onzin, v/d winkel. Waarom stuur je niet een mail naar hun hoofdkantoor met een CC naar kassa en radar. Reageren ze waarschijnlijk wel positief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou het natuurlijk ook aan je PC kunnen liggen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die geheugenkaart heb je bij die winkel gekocht. En de garantie hoort daar ook bij. Wellicht een klacht indienen bij de consumentenbond ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alhoewel ik niet denk dat ie stuk is. Immers, 't mobieltje kan 'm wel gewoon gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@mmm: de geheugenkaart kreeg ik met mijn mobiel bijgeleverd...
Je zou kunnen proberen je mobiel via de mini usb kabel op de pc aan te sluiten en dan te kijken of je de melding ook krijgt of niet en kunt formatteren. Als je card werkt op je mobiel is er niks stuk aan. Mogelijk is er dan een bestand geopend en dan werkt formatteren via de PC niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
k heb er geen bijgeleverde usb-kabel mee gekregen.
Hoe plaats je de kaart in je computer? heb je een directe kaartlezer, of gebruik je een micro naar gewone adapter? Dat laatste heb ik ook moeite mee. Wanneer ik mijn toestel via usb verbindt, en ik doe mijn toestel uit, dan gaat het toestel naar de kaartmodusstand en doet hij het wel.
Ook een multikaartlezer die vanuit zichzelf micro-sd kaart ondersteund moet het gewoon doen.
Je gebruikt toch wel windows?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoedt dat je cardreader niet hoger dan 4GB gaat (of misschien zelfs nog lager, als 't een hele oude is), en dat jij een 8 of 16GB SD hebt.
Probeer eens een (nieuwe) micro-SD cardreader?
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.micro%20sd%20to%20usb
Wel eentje nemen waar bij staat dat ie 16GB ondersteunt (of meer, indien mogelijk).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een 2 GB geheugenkaart, en een hele nieuwe computer... dus het zal niet aan mijn cardreader liggen...