Bestaat er een labelwriter waarbij je meerdere woorden onder elkaar kan laten afdrukken?

Ik zie vaak labelwriters waarbij er zegmaar 1 zin uit komt, terwijl ik een bredere label wil waarbij je 3 misschien 4 woorden onder elkaar kan laten printen. Nu kan ik deze wel vinden maar alleen voor rond de 300 euro. Zijn ze er ook in een ‘leukere’ prijsklasse? Ik wil er eigenlijk niet meer voor uitgeven dan 50 euro.

5 jaar geleden
1.8K
Amadea
5 jaar geleden
Je kunt in plaats daarvan ook bijvoorbeeld dit lettertype downloaden: https://www.dafont.com/dymo.font en daarmee jouw teksten gewoon op papier afdrukken.
TurfGraver
5 jaar geleden
Uit de tijd van de knijptang. Heerlijk.

Antwoorden (2)

Ja, die bestaan voor rond de 300 euro.
Je moet dan wel voor elk aantal regels (3, misschien wel 4) rollen met etiketten hebben, en die naar behoefte wisselen.
Dat stelt nogal wat eisen aan het transportmechanisme. Vandaar de prijs.
Het alternatief is velletjes met plaklabels en zelf je tekst er op schrijven.
Kost bijna niets.
Een alternatief zijn A4 vellen met plaketiketten die je met je printer kunt bedrukken.
Er bestaat vast wel een computerprogramma waarmee je die kunt gebruiken.
Zo niet, wil ik voor 300 euro dat programma wel schrijven.
Toegevoegd op 05 augustus 2018 20:01: tekst
Reddie
5 jaar geleden
Reddie
5 jaar geleden
Afhankelijk van waar je dat etiket op wilt plakken miet je dan gaan knippen.
Ja voor wat meer dan 50 euro is er de Dymo LabelWriter 450
https://www.123inkt.nl/Dymo-LabelWriter-450-3-rollen-labels-1896042-i24752-t17189.html
5 jaar geleden
Reddie
5 jaar geleden
Als je dat antwoord wat eerder had gegeven had mij dat moeite bespaard ;-)