kun je een goedkope of gratis kaart voor de tomtom go 630 krijgen waar je ook heel roemenie op hebt staan, of is er een update?

mijn vader rijdt rond europa in een vrachtwagen maar met de tomtom rijdt hij zichzelf ook vaak vast bijv bij een viaduct waar hij niet onder door kan. ook rijdt hij vaak in oost europa, maar daar heeft hij geen kaart voor en hij weet allen de weg naar roemenie, maar hij wil een volledige kaart voor roemenie op de tomtom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn beschikbaar (Je moet de kaart van Centraal Europa hebben)
Kijk voor uitleg op : http://www.webloq.nl/ of
http://www.ttinternetclub.info Laat je niet afschrikken, het lijkt moeilijker dan het is.

Antwoorden (1)

je kunt ze kopen op de site van tomtom maar daar zijn ze duur
ik heb toen ik wilde updaten een advertentie op marktplaats gezet en nu ga ik naar een hobbyist die voor mij voor 25 euro de meest recente kaart erop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en die hobbyist haalt ze waarschijnlijk gewoon gratis van het net ...